keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Sisusta ja ideoi!

Blogin pitkäaikaisille lukijoille ei tule yllätyksenä, jos sanon, että rakastan "mihin muuhun tätä voi käyttää?" -ajattelumallia. 

Maanantaina olimme murun kanssa kummatkin iltavuorossa, tosin minulla päättyi jo klo 20, joten ajattlein kerrankin kiertää IKEAn läpi ihan rauhassa. Sitä usein vain menee omalle osastolle, pakertaa siellä sen kahdeksan tuntia ja lähtee kotiin. Jossain vaiheessa vähän niin kuin unohtaa, missä on töissä. Maanantainen kierrokseni onneksi muistutteli minua, miten ihanien ideoiden keskellä teen töitä. Sieltä löytyi pari hauskaa uudelleenkäyttö ideaa. 

Ensimmäisessä seinälle oltiin tehty pannunalusista yrttitarha. Aivan ihana! Heti aloin kaipaamaan, että tämänhän olisi aivan loistava parvekkeelle, kunnes nyt parveketta katsoessani joudun toteamaan, että parvekkeemme on kokonaan lasia, joten sen siis joutuu unohtamana. Mutta on se kyllä todella hauska ja ihana!!! Tahtoo!


Toisessa kohdassa vastaani tuli minullekin jo erittäin tuttu tuote: sängynpääty. Oli todella hauska idea nostaa se ruokapöydän päälle säilytystilaksi. Tälläkin idealla säästyttiin aika monelta naulalta seinässä. Tämänkin minä voisin haluta... =D


Pientä hyvittelyä sisustusjuttuja kaipaaville. Ei ollut kotoa, mutta minä melkein asun tuolla työpaikallani, joten eikö se ole vähän niin kuin sama asia ;D

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

- Jaana

2 kommenttia:

Ahti kirjoitti...

Keskiviikkoa Sinullekin!

Taina kirjoitti...

Juuri tänään kävin Tampereen Ikeassa. Taasen kiertelimme miniän kanssa neljä tuntia ja ihastelimme kaikkia kivoja ratkaisuja. Loppukierroksella lapsenlapseni 4 kk alkoi hermostua ja piti pistää tossua tossun eteen.Onneksi matka Ikeaan ei ole pitkä ja pääsen taas uudelleen kiertelemään. Säilytysratkaisut olivat tänään ostoslistalla. Ihana kämppä teillä Hämpillä. Minä olen Mansen tyttöjä(lue mummo)vaikka nykyisin asustankin lähikunnassa. Mukavaa viikkoa sinulle!!!