maanantai 24. syyskuuta 2012

Kukako minä olen?

Jo joku aika sitten löysin sivuston ...And That's Who I am, mutta surffailessani eräässä blogissa hoksasin, että voisinhan minäkin tehdä tänne kokoelman, millainen minä olen. Pahoitteluni, kaikki tekstit ovat englanninkielisiä. Lupaan, että huomenna on sitten jotain suomenkielistä tiedossa!

Nyt minä aloittelen vapaapäivän viettoania, en tiedä miten, en tiedä missä, mutta pyrin pitämään sen mahdollisimman rentona. toivottavasti se pysyykin sellaisena! Ihanaa maanantaita kaikille!

- Jaana
















































































































































































































3 kommenttia:

mimon mami kirjoitti...

Ihan odotan tätä kaikkea suomeksi...

Elämän Helmiä kirjoitti...

Olipas hauska!Mukavaa sateista vapaapäivää-
-päivi-

Ahti kirjoitti...

Tuskin maltan odottaa!