sunnuntai 12. syyskuuta 2010

Kuikkaus keittiön ikkunaan

Yleensä, kun joutuu kotona olemaan pidempiä aikoja, alkaa tuntua, että kotona pitäisi saada laitettua kaikkea uutta kun seinät alkaa kaatua niskaan. Yllätys, näin ei käynyt minulle kun jouduin sen pari päivää olemaan vuoteen omana. Jotenkin minä vain rakastuin taas joihinkin yksityiskohtiin kotonani (liekko tulehduslääkkeillä ollut joku vaikutus asiaan, kun kaikki oli niin ihanaa =D)

Syksyauringon paistaessa jotenkin vain rakastuin tähän keittiön ikkunaan. Sieltä tuleva lämmin auringon paiste ja rakkaiden lemmikkien ruoka-aiheiset kuvat katselivat siinä jääkaapilla. Aurinko teki varjoleikkeja vanhan tammikaapin kylkeen.

Mutta ainahan kotona pitää olla jotakin parantamisen varaa... Minun pitäisi jotenkin keksiä, miten saan kaikki keittiötaulut seinälle, kun tuota seinä tilaa ei ole kuin keittiötiskin takana. "laihuus on rumaa" -kortit, metalliset taulut ja nuo ruokakuvatkin pääsisivät paljon paremmin esille, jos ne saisi seinään. Kuitenkaan tuota vanhaa tammikaappia en raaski rei'ttää nauloilla, se on niin kaunis esine.

No, siinäpä jotakin pohdittavaa nyt näille parille vapaapäiville! Ihanaa sunnuntaita kaikille lukijoille, olette ihania, ihan jokainen!

- Jaana


PS. Olen avannut oven joululle Joulublogissani Joulu Kainuunkadulla (kuinkahan monta kertaa voi sanoa joulu yhdessä lauseessa?)


Kaikki uudet ja vanhat lukijat, käykääs siellä kuikkasemassa vielä mitä olen inspiraation lähteiltä löytänyt!

6 kommenttia:

Sirkka kirjoitti...

Olet aamuvirkku! Hyvää sunnuntaita sinulle.

Paula kirjoitti...

Minäki innostuin sisutaan taas. Ihan pienillä asioilla saa paljon aikaan. Ostin makkariin pari turkoosia tyynyä väriä antamaan ja semmoisen pitkän, ohuen maljakon, johon pari tekokukkaa. Ja sit kynttilöitä. Jaksaa aamulla sängynkin pedata taas, kun on nätimpää ;) Paranemisia sinne! Täälläki on hirveä räkätauti.

Hipsu kirjoitti...

Joulublogi - ihanaa!! Joulu on niin parasta aikaa kylmyydessä!

ps. Kiitosta vinkeistä :). Jäähykortti ja uhkasakko ovat kokeilematta. Meillä on vaikka mitä leluja takavarikossa näiden iltahulinoiden takia :D, joka ilta oon tosi vihaisena ja neiti vaan nauraa päin naamaa, mutta meilläpä otetaan jäähykortti käyttöön ;). Tottelemattomuuksista tulee aina kaksi minuuttia jäähyä, jotka käydään kärsimässä sitten seuraavana päivänä, luulis ettei huvita enää riehua ;).
Nyt on onneksi luvassa taas kaksi rauhallista arkiviikkoa kunnes jälleen koittaa sellainen viikonloppu että hulinoihin tarvitaan järeämmät konstit.

Elämän Helmiä kirjoitti...

Voi miten tutulta kuullostaa. Olen maannut keskiviikosta asti kotona ja aina välissä vaihdellut tyynyjä, mattoja ym pikkuesineiden paikkaa. Vielä olen ensi viikon sairaslomalla , niin saas nähdä miten kaikkien tavaroiden ym sisustus juttujen käy. Uusia mattoja odotan Hobby Hallilta tulevan ensi viikolla. Niisät sit blogissani lisää , kun olen saanut ne lattialle.
Mukavaa sunnuntaita!
-päivi-

tuksu kirjoitti...

Makoillaan täälläkin, konella istuminenkin on tuskaista, kun polveen sattuu...
Myötätunnon halaus siis sinne:)
ja Joulublogiin tutustun taatulla, jouluihminen kun olen, varpaiden nokkiin asti :)
tuksu

Anonyymi kirjoitti...

Tulin vastavierailulle blogiisi, ihana blogi sinulla :)! Klikkaan samantien itseni lukijaksi :)