maanantai 3. lokakuuta 2011

Taasko uudet rillit?

Nyt täytyy tunnustaa, taidan olla koukussa silmälaseihin. Taas tekisi mieli hankkia uudet tummapokaiset silmälasit hengettömien, läpinäkyvien, punaisten ja keltaisten rinnalle. Eka kun kokeilin pokia, oli muka selvät suosikit, mutta nyt kun katsoo jälkikäteen, ei valinta olekaan niin helppo.

Itselläni on tietyt inhokit, tietyt sellaiset "turvalliset" vaihtoehdot ja pari sellaista, jotka voisivat tuoda sellaista mukavaa vaihtoa nykyisten rillin rinnalle. Mutta mistäs te tykkäisitte, mitkä ulkopuolisten "silmin" sopisivat minulle? Ihana kuulla aina ulkopuolisten mielipiteitä, koska silloin ei ole sellaisia perinteisiä rajoituksia ole, kuin itselläni tai perinteisiä ennakkoasenteita...

Tässä olisi tälla kertaa valitut palat Favopticin sivuilta... sana on vapaa, mitkä passaa, mitkä ei sitten niin yhtään!

1. Carrara musta/roosa 55 euroa
2. Melfi Musta 53 euroa
3. Partinico musta 49 euroa
4. Teramo musta/valkoinen 51 euroa
5. Pinerola musta/punainen 51 euroa
6. Pavia tummanrskea 50 euroa

Vertailun vuoksi vielä niitä vanhoja rillejä...


Hyi, ompa taas oikein narsistista... koko bloggaus vain omaa naamaa... Inhottavan itseriittoista. Mutta korvatkoon nämä silmälasit kaikki ne "päivän asu" bloggaukset, joita minä en ole tehnyt.. =D

Ihanaa viikonalkua kaikille!

- Jaana

PS. Halloween lähestyy ja minä olen parhaani mukaan alkanut suunnitella sitä jo... se mitä on mielessä, löytyy tuolta Juhlat Kainuunkadulla -blogin puolelta insipiraatiotauluina.

13 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Äkkiseltään katottuna Carrarat on kivat.

mimon mami kirjoitti...

5 näyttää hyvältä

Anonyymi kirjoitti...

5 & 6 ois kivat. :)

Ahti kirjoitti...

Carraroissa tunnistaisin Sinut Tampereen Ikeassa varmimmin.
Jos kaikki kuvat olisi otettu samasta kuvakulmasta, olisi ehkä ollut helpompi tehdä vertailua.

Lotta kirjoitti...

Mun mielestä 3. on paras. Ne ois vähän erityylisetki, ku mitä sun muut lasit.

Anne kirjoitti...

Täältä aaltoja koko alariville, mutta ei-ei kolmoselle. Liian alapainotteiset...

Anonyymi kirjoitti...

Ykkönen ja viitonen miellytti eniten
mun silmää.
kans yks rillipää

PIUZA kirjoitti...

Helpompi sanoa, mitä ei. Eli ei äänen annan nro 2 ja 4. Harvinaista kyllä, mutta olet mielestäni kauniimpi meikittä, kuin meikillä. Hämmästyin miten erinäköinen nainen kuoriutui, muutama postaus aikaisemmin, kuvista.=)

t.Paula

Iris kirjoitti...

Minusta nro 5 näyttää hyvältä.

Anonyymi kirjoitti...

1,5,6

Anonyymi kirjoitti...

Hei!

1, 3 ja 5

Anonyymi kirjoitti...

Nrot 2 ja 5 on mun suosikit :)

t. rs

Anonyymi kirjoitti...

numerot 3 ja 6 ovat mun mielestä parhaat
t.helena