lauantai 22. tammikuuta 2011

Muistelointia

Voi että kun kainuulainen kateus nostattaa taas päätä. Työkaverini on lähdössä ihan näinä päivinä talvilomalle Teneriffalle. Olen haikeana hälle kertonut kaikki muistelointini reissustani. Kun katson hänen innostustaan, tulee niin haikea mieli itselle, haluaisin niin lähteä mukaan!

Oma seuraava lomamme on päätetty (lue: äitini on päättänyt) ja se suuntautuu tällä kertaa Marbellalle. Harmi. Varmasti ihana paikka sekin, mutta olisin voinut vielä uudestaankin mennä 'Riffalle.


Kaikista nuista ylläolevista komeista taloista huolimatta nämä olivat suosikkejani. Näistä jonkun minä haluaisin ostaa sieltä vuorelta ja viettää "taiteilijaelämää" siellä.


Ihanasti ränsistyneitä! Tuli jotenkin niin kotoinen olo. Mutta nyt pitää lähteä jatkamaan siivousta yllätysvieraiden varalta!

- Jaana

5 kommenttia:

tuksu kirjoitti...

Teneriffa on ihana paikka. Mä olen Americassissa ollut neljä kertaa, kaikki nii-in ihania reissuja. Paras varmaan se kuitenkin se, jonka tein tyttäreni kanssa kahden :) Sen reissun muisto, virkistää vieläkin :)
Mukavaa lauantaipäivää sinne Kainuunkadulle :)
tuksu

Hippokampustaja kirjoitti...

Äitikö teidän lomanne päättää? ;))

Jaana kirjoitti...

Jep. Sanottakoon, että äitini on hyvin "päämäärätietoinen" ihminen. Toiset voivat kutsua jopa voimakastahtoiseksi. Olen oppinut meidän isältä, että kun äiti haluaa jotain, parempi vain nyökytellä. Antaa hänen päättää lomasta, minä pystyn nauttimaan siitä olin sitten missä tahansa...

Jostain syystä olen myös tässä perheessä oppinut, että demokratia on vain näennäistä valtaa.. aina löytyy se yksi ihminen, kenellä on valtaa enemmän kuin toisilla! =D

Ahti kirjoitti...

Hienoa, Jaana!
Sinun asenteellasi kyllä maailmassa pärjää!

Anskuliini kirjoitti...

Hienoja kuvia! Blogissani on sinulle jotain :)